خبرهای داغ:
گردان 115 امام حسین(علیه السلام) :

اهدا حکم قهرمانی به ورزشکاران بسیجی گردان

به مناسبت پیروزی ورزشکاران در عرصه ورزشی برنامه اهدا حکم قهرمانی به ورزشکاران بسیجی گردان با حضور نیروهای پایور، بسیجیان، خانواده ها و مردم محلی در محل باشگاه رزمی شهید احمدی روشن کاشان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۰۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت پیروزی ورزشکاران در عرصه ورزشی برنامه اهدا حکم قهرمانی به ورزشکاران بسیجی گردان با حضور نیروهای پایور، بسیجیان، خانواده ها و مردم محلی در محل باشگاه رزمی شهید احمدی روشن کاشان برپا شد.

فرمانده گردان115 امام حسین(علیه السلام) گفت: مقام معظم رهبری در مورد قهرمان فرمودند: ایستادن جوان ایرانی بر سکوی قهرمانی و برافراشته شدن پرچم کشور و نواخته شدن سرود ملی مایه تفاخر و مباهات ملت ماست و هنگامی که ورزشکاری در میدان جهانی موفق و پیروز می‌شود این امر نشان‌دهنده سطح قوی اراده آن ملت است.

این فرمانده در ادامه افزود: برنامه اهدا حکم قهرمانی به ورزشکاران بسیجی در محل باشگاه رزمی شهید احمدی روشن برگزار شد، در این برنامه از مربی بسیجی ابوالفضل  مشهدی که با تلاش و همت مضاعف توانست ورزشکاران و نوجوانان و جوانان بسیجی را تا قهرمانی شهرستان، استانی و کشوری برساند با حکم قهرمانی، شاخه گل، لوح تقدیر، قاب زیبای سوره قران، هدایای ارزنده ای بود که تقدیم قهرمانان و مربی ورزشی دراین برنامه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار