خبرهای داغ:
گردان 108 امام حسین(علیه السلام ) :

ضیافت افطاری واطعام به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)

به مناسبت میلاد با سعادت کریم آل طه حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) مراسم ضیافت افطاری واطعام با سخنرانی آقای حاجی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور کلیه نیروهای پایور و بسیجی گردان108امام حسین(علیه السلام) در محل گلزار شهدای شهر دستگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۵۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت میلاد با سعادت کریم آل طه حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) مراسم ضیافت افطاری واطعام با سخنرانی آقای حاجی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور کلیه نیروهای پایور و بسیجی گردان108امام حسین(علیه السلام) در محل گلزار شهدای شهر دستگرد برگزار شد.

فرمانده گردان108 امام حسین برخوار گفت: در این محفل نورانی که در محل گلزار شهدای شهر دستگرد برگزار شد بسیجیان گروهان های گردان 108 امام حسین(علیه السلام )حضور یافته و ضمن استفاده از برنامه معنوی مهمان سفره کرامت امام حسن شدند.

این فرمانده افزود: در این محفل که رزمندگان ، سربازان و بسیجیان گردان حضور داشتند جناب آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده محترم شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس به ایراد سخنرانی پرداختند، آقای حاجی در بیانات خود به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کردند در مجلس به دنبال تصویب طرحی جامع و مانع درمورد بحث حجاب و عفاف هستیم.

ایشان در ادامه به بحث شفافیت آراء نمایندگان اشاره کردند و افزودند مجلس مصمم است طرح شفافیت تصویب شود اما معتقد است باید شفافیت در تمام ارکان نظام از جمله مجمع تشخیص ، شورای نگهبان و.... پیاده شود که این امر نیاز به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد که ما منتظر تصویب این نهاد هستیم.

در ادامه برنامه مداح اهلبیت جناب آقای هوشیار به مدیحه سرایی و مولودی خوانی امام حسن(علیه السلام) پرداختند پایان این برنامه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطاری به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار