خبرهای داغ:
معاون سیاسی فرماندار میانه:

مهم ترین شاخصه شهیدان شیرازی و قرنی، اخلاص و تقوا بود

تبریز- معاون سیاسی فرماندار ویژه میانه در آیین غبارروبی روبی مزار شهدای میانه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران شهید صیاد شیرازی و محمدولی قرنی، گفت: مهم ترین شاخصه این شهیدان، اخلاص و تقوا بود.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۶۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرید قشلاقی با بیان اینکه ارتش ما برخاسته از مکتب اسلام و تفکرات شیعی است، نیروهای ارتش را نیروهایی ارزشی و انقلابی توصیف کرد.

وی اظهار داشت: شهید محمدولی قرنی یکی از بااخلاص ترین و باایمان ترین نیروهای ارتش با توانایی و استعدادی والا بود به گونه ای که قبل از انقلاب اسلامی تا درجه سرلشکری رسیده بود و جایگاه و پست مسئولینی بالایی در دوره پهلوی داشت ولی ایمانش موجب شد تا ظلم و جور رژیم علیه مردم را تحمل نکرده و به انقلابیون پیوست و در نهایت در مسیر آرمانهای والای انقلاب، شربت شهادت را نوشید.

قشلاقی از شهید سپهبد صیاد شیرازی به عنوان دیگر اسوه شهدای ارتش در اخلاص و ایمان یاد کرد و با اشاره به روحیات مستضعف مداری و فقیرنوازی این شهید گرانقدر، متذکر شد: ایمان به هدف و اخلاص این شهید به حدی بود که این روحیات والای او حتی دشمنان هم متبلور و آشکار بود و لذا با شناخت این نیروی بی بدیل، تصمیم به ترورش را گرفتند.

   علی جوادیان فرمانده تیپ ۳۶ شهید پاکدوست نزاجا میانه نیز در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهیدان شیرازی و قرنی، یادآور رشادتهای بی بدیل آنان در دفاع از اسلام و انقلاب شد و گفت: آنان در سخت ترین شرایط چه قبل از انقلاب، چه حین انقلاب و چه پس از آنان و در دوران دفاع مقدس همواره در صف مقدم جانفشانی برای انقلاب بودند.

مهم ترین شاخصه شهیدان شیرازی و قرنی، اخلاص و تقوا بود

   به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران شهید صیاد شیرازی و محمدولی قرنی، مزار مطهر شهدای میانه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین، گلباران و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار