خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) بهار خبر داد

برگزاری ضیافت افطاری ویژه ۱۵۰ نفر از روزه اولی‌های در شهر بهار

همدان-فرمانده پایگاه بسیج حضرت خدیجه (س) شهر بهار از برگزاری ضیافت افطاری ویژه ۱۵۰ نفر از دختران روزه اولی‌های دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های شهر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۰۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

منیژه قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد:  مراسم جشن روزه اولی‌ها همراه با ضيافت افطاری به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار در حسینیه امام خمینی (ره) شهرک فرهنگیان برگزارشد .

وی افزود : این مراسم ویژه ۱۵۰ نفر از دختران روزه اولی دهه نودی و هشتادی با هدف جذب نسل نوجوان در مسجد و حسینیه به همت پایگاه بسیج حضرت خدیجه (س) حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار و با همکاری گروه فرهنگی شهدای گمنام صورت گرفت .

فرمانده پایگاه بسیج حضرت خدیجه (س) شهر بهار اظهار کرد: در این مراسم دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها با حضور قاری نوجوان قرآن را ختم و آن را به روح پاک مطهر شهدای گمنام شهر بهار هدیه کردند.

وی ادامه داد: این مراسم با تهیه و توزیع برش کیک ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) و با مدیحه سرایی و برگزاری مسابقات ویژه و اهدای جوایز به برگزیدگان و نیز تجلیل از ۴ نفر دختران نوجوانی که در طرح صبحانه مهدوی به مدت چهل روز دعای عهد را قرائت کرده بودند، همراه بود.

قاسملو گفت: دختران بسیجی پایگاه اقدام به تهیه بسته فرهنگی و ساخت دستبند با عنوان «یا امام حسن مجتبی(ع)» کردند و ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع ویژه عموم مردم در محوطه مسجد امام خمینی (ره) شهرک فرهنگیان با همکاری پایگاه مقاومت حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

وی عنوان کرد: برگزاری ختم قرآن‌ روزانه قبل از نماز ظهر به نیت اموات و شهدا و سخنرانی با استقبال پرشور بسیجیان و اهالی مردم از برنامه‌های اجرایی طی ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار