خبرهای داغ:
سردار بشیری:

امروز رژیم صهیونیستی لحظه‌ای امنیت ندارد/ مدافعان حرم موازنه جهانی را به هم ریخته‌اند

همدان-فرمانده گروه ۴۳ مهندسی امام علی(ع) ملایر گفت: امروز به تأسی از نهضت عاشورا، استقلال کشور را در بیرون از مرزها با شهدای مدافع حرم حفظ کرده‌ایم، امروز رژیم صهیونیستی لحظه‌ای امنیت ندارد.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۴۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عباس بشیری در آیین هفتمین سالگرد شهادت  مدافع حرم اهل بیت(ع)، شهید «حیدر ابراهیم خانی» به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج حسن تاجوک حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ملایر برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت انقلاب با همه هجمه‌ها، جنگ‌ها و توطئه دشمنان، یک وجب از خاک میهن را از دست نداده‌ایم.

وی گفت: امروز نیز به تأسی از نهضت عاشورا، استقلال کشور را در بیرون از مرزها با شهدای مدافع حرم حفظ کرده‌ایم، امروز رژیم صهیونیستی لحظه‌ای امنیت ندارد.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی امام علی(ع) ملایر با بیان اینکه مدافعان حرم موازنه جهانی را به هم ریخته‌اند و نظام سلطه تک قطبی را به عجز آورده‌اند، گفت: امروز در مسیر فتح خیبر قرار داریم، سربازان تربیت شده مکتب «حاج قاسم» مستحکم در مقابل اراده نظام سلطه ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در تاریخ ۲ دی ماه ۱۳۶۵ در شهرستان ملایر متولد و دوران ابتدایی را در همین محله‌ای که اکنون به نام ایشان نامگذاری شده در کنار مسجدی که به  دومین اختر تابناک امام حسن مجتبی (ع)  مزین شده است، سپری کرد و همواره از کرامات این امام عزیز بهره‌مند می‌شد.

سردار بشیری عنوان کرد: شهید «ابراهیم‌خانی» ارادت خاصی نسبت به کریم اهل بیت امام حسن(ع) داشت، ایشان از جان برای این مسجد مایه می‌گذاشت و همیشه غربت ایشان را گوشزد می‌کرد و از ویژگی‌های اخلاقی این امام بزرگوار الگوبرداری می‌کرد مانند کمک به فقرا شبانه و مخفیانه و مناسبت‌های مذهبی را همیشه در مسجد محله امام حسن (ع) برگزار می‌کرد.

گفتنی است؛ شهید حیدر ابراهیم‌خانی از پاسداران گروه مهندسی رزمی ۴۳ امام علی(ع) ملایر و مدافعان حرم صبح روز شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی توسط اصابت موشک کرونت در فاصله ۲۰۰ متری دشمن ساعت ۷ صبح لحظه ای که ایشان مشغول خاکریز زدن بودند به فیض شهادت نائل شدند.

این برنامه توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حاج حسن تاجوک حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار