مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

سپاه ثارالله در حوزه رسانه با تمام توان در میدان است

دکتر علیرمضانی:سپاه ماموریتی فراتر از جمهوری اسلامی داردو بیشتر این ماموریتها ایدئولوژی است تا نظامی و از این جهت با ماموریتهای صدا و سیما همخوانی دارد و ما در این زمینه ها کاملا وحدت داریم و کاری هم انجام شده در راستای انجام وظیفه بوده و هست. وی افزود:سپاه ثارالله در حوزه رسانه با تمام توان در میدان است .
کد خبر: ۹۵۰۲۸۷۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان قبل از ظهر امروز شنبه ۱۹فروردین ماه سرهنگ موحد معاون روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان با دکتر علیرمضانی مدیر کل صدا و سیما و معاونین این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر علیرمضانی ضمن قدردانی از تلاشها و مجاهدت های سپاه ثارالله در حوزه رسانه بیان داشت: سپاه ماموریتی فراتر از جمهوری اسلامی داردو بیشتر این ماموریتها ایدئولوژی است تا نظامی و از این جهت با ماموریتهای صدا و سیما همخوانی دارد و ما در این زمینه ها کاملا وحدت داریم و کاری هم انجام شده در راستای انجام وظیفه بوده و هست.
وی افزود:سپاه ثارالله در حوزه رسانه با تمام توان در میدان است .

دکتر احمدعلیرمضانی با اشاره موفقیت های صدا و سیمای مرکز کرمان در سطح کشور افزود: صدا و سیما امروز در اکثر حوزه های اجتماعی ،فرهنگی ،مذهبی و اقتصادی تاثیر گذار هست و نتیجه تاثیر رسانه در این حوزه ها توسط خود سازمان ها و نهادها و ارگان‌ها و ادارات بیان شده است و این مهم صورت نگرفته جز با تلاش و همت همکاران ما در رسانه ملی .

سرهنگ رضا موحد معاون روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان نیز ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی عبادات در این ماه مبارک و تقدیر از عملکرد رسانه ملی در این ایام، به‌ویژه در بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ،خاطرنشان کرد: انصافاً صداوسیما توانست با عملکرد خود، و با نیت درخشان و الهی همکاران این رسانه در بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم معرفت عمیق و شناخت جدیدی در موضوع مقاومت با تمسک به شهادت سپهبد سلیمانی ایجادکند.

معاون روابط عمومی سپاه ثارالله با بیان اینکه رسانه ملی کار فرهنگی بزرگی انجام داد و با اراده و نیت خالص؛ روح معنویت، حماسه، جهاد و شهادت را در جامعه تقویت کرد، افزود: به‌این‌ترتیب مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی به یک جغرافیا محدود نماند، بلکه اربعین جدیدی رقم خورد و این نشاط انقلابی به‌واسطه این پیام‌رسانی زیبای رسانه ملی رقم خورد.

سرهنگ رضا موحدگفت: صداوسیما اثبات کرده است که در نقطه مرکزی نهضت روشنگری افکار عمومی قرار دارد و می‌تواند نقشی جریان‌ساز را ایفا کند و این را به وضوح مشاهده می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار