خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی خطیب نماز جمعه قزوین :

نخستین گام برای مبارزه با فساد آن است که از مدیران و مسوولانی که درخط مبارزه با این مساله هستند، حمایت کنیم

سید اسماعیل موسوی گفت:هنرمندی تنها یکی از ابعاد شخصیتی آن شهید بود تا جایی که هنرمندی و خوش قلمی را می توان از ویژگی های دیگر ایشان دانست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم است.
کد خبر: ۹۵۰۲۵۶۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

قزوین _به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیداسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و مسوولان نظام گفت : مبارزه با فساد لازم است و باید بدون رودربایستی با این مساله مبارزه کرد.
وی ادامه داد: اگر مدیران و مسوولان می‌خواهند قدمی در تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی کشور بردارند باید منویات مقام معظم رهبری را شاه کلید و تابلوی راهنمای رونق اقتصادی خود بدانند.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین فرمایش مقام معظم رهبری را فصل الخطاب تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: نخستین گام برای مبارزه با فساد آن است که از مدیران و مسوولانی که درخط مبارزه با این مساله هستند، حمایت کنیم، نه اینکه زیر پای آنها را خالی کرده و از آنها دفاع نکنیم.
وی ضمن با تاکید بر حمایت از مدیران فساد ستیز، اضافه کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با هدایت نماینده ولی فقیه در استان در راستای مطالبه‌گری محتویات بیانات مقام معظم رهبری از مدیران فساد ستیز حمایت خواهد کرد و به مدیرانی که دارای فساد هستند نیز گوشزد می‌کنیم در صورت ادامه کار خود، بدون شک رسوا خواهند شد.
خطیب جمعه قزوین در ادامه شب های قدر را متعلق به امیرالمونین علی (ع) دانست و گفت: آن حضرت شخصیتی بودند که حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن هم به خدا کفر نورزید، شخصیتی که فاتح عبودیت و بندگی بود، چرا که ریشه عبودیت امام علی (ع) ایمان بالای او بود.
حجت الاسلام موسوی، بزرگترین افتخار برای یک انسان را عبودیت و بندگی دانست و یادآور شد: در ایامی که متعلق به ساحت مقدس امیرالمومنین علی (ع) است این ماه مبارک با یکی از نسیم های الهی نیز تقارن پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه نعمت و فرصت شب قدر را نباید به راحتی از دست داد، تصریح کرد: هر شخصی که می خواهد از حقیقت قرآن استفاده کند نباید از شب قدر غافل شود. چرا که تقدیر یک ساله انسان در این شب رقم می خورد.
خطیب جمعه قزوین به سالروز شهادت شهید آوینی و نامگذاری این روز به عنوان روز هنر اسلامی اشاره کرد و افزود: هنرمندی تنها یکی از ابعاد شخصیتی آن شهید بود تا جایی که هنرمندی و خوش قلمی را می توان از ویژگی های دیگر ایشان دانست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم است.

انتهای پیام ۱۰۰۶

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار