فرمانده پایگاه شهیده موسوی بهار خبر داد

کمک ۱۲ میلیونی بسیجیان و خیرین روستای آبرومند به خانواده‌های نیازمند

همدان-فرمانده پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) آبرومند از اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مبلغ ۱۲ میلیون تومان به مناسبت سال نو به خانواده‌های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۸۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه عبودیت و بندگی با اخلاص و خلوص نیت در محضر خداوند متعال است و شهیدان زنده‌اند، مگر می‌شود عید باشد وهفت سین بچینیم بدون شهدای زنده که ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند در حالی که این آرامش وآسایش را مدیون آنان هستیم که از خانواده خود گذشتند تا ما بمانیم.

وی بیان کرد: بسیجیان پایگاه شهیده موسوی برای استقبال از سال نو با برپایی سفره هفت سین در محضر شهدا، سال نو خود را با یاد و شهدای گرانقدر اسلام آغاز کردند.

فرمانده پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) بهار ادامه داد: همزمان با سال نو، با توجه به اقتصاد ضعیف خانواده‌های اقشار بار دیگر خیرین و بسیجیان روستای آبرومند بر آن شدند تا آستین همتی بالا بزنند و به مبلغ ۱۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمندان یاری رساندند

وی ابراز کرد: همچنین در اولین جمعه ماه مبارک دعای ندبه همراه با محفل انس با قرآن کریم توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و ارکان صالحین پایگاه شهیده موسوی برگزار شد که این محفل انس با قرآن از اول ماه رمضان تا آخر این ماه مبارک هر روز در پایگاه شهیده موسوی آبرومند توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و ارکان صالحین برپا است.

بهرامی ادامه داد: اولین سه شنبه‌های مهدوی در پایگاه شهیده موسوی به نیت شادی روح شهدای مظلوم آبرومند برگزار شد، و این مراسم با برپایی سفره هفت سین و عکس‌های شهدا همراه با ختم ۱۴هزار شاخه گل صلوات و محفل انس با قرآن کریم و قرائت یک جزء از قرآن کریم همراه بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات امام جماعت و دهیار روستا و همکاری شورای روستای آبرومند و هئیت امنا در تهیه کمک‌های مؤمنانه از تهیه بسته‌های حمایتی و ذبح قربانی به مبلغ ۱۰میلیون تومان در بین۵۰ خانواده نیازمند خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار