خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

شهید باکری جهادگری شجاع و رزمنده ای شجاع پرور بود

تبریز- امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید مهدی باکری از ایشان به عنوان مردی مخلص خداجو و مسلط بر نفس یاد کرد و گفت: شهید باکری هم جهادگری شجاع و هم رزمنده ای شجاع پرور و رزمنده پرور بود.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۸۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان خاطراتی از عملیات خیبر، از رشادت‌ها و شجاعت ها و در عین حال فروتنی های شهید باکری گفت و با تاکید بر لزوم اعتقاد به هدف و مرام شهدا و حرکت در مسیر تحقق اهداف آنان، متذکر شد: شناخت شهدا، راه شهدا و فهم وظیفه در مقابل خون آنان، نجات بخش ما در فتنه هاست.

   وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص مقام و جایگاه شهدا، مجاهدت با جان و مال را معامله ای بسیار سودمند با خدا با به بهای بهشت توصیف کرد و افزود: گذشت از مال بسیار سخت است و گذر از جان، سخت تر و این هنر مردان خداست.

   حجت الاسلام محمدی عبور از توطئه ها و فتنه ها را در سایه سار شناخت حق شهید و عمل به سیره آنان دانست و افزود: فتنه ها به قدری غبارآلودند که حتی پای برخی از مراجع تقلید را هم لرزانده است و عبور از آنها نیازمند بصیرتی عمیق است.

   خطیب جمعه میانه با بیان اینکه امام خمینی(ره) ملت ایران را الهی تربیت کرد و این ملت الهی، حق شهید را به درستی می شناسند، اظهار داشت: ملت ایران، جایگاه شهید را به خوبی می شناسند و این حقیقتی است که تشییع جنازه های عظیم و میلیونی شهدا، علارغم اینکه دشمن چشم دیدنش را ندارند، موید آن است.

   آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید مهدی باکری و شهدای اسفندماه با شرکت پرشور مردم، بسیجیان و مسئولین در مسجد حاج حیدر میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار