خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین)علیه السلام( :

اجرای برنامه سرود خیابانی درمساجد حسینیه ها، محله ها و شهرستان خمینی شهر

به جهت پرشکوه برگزار شدن اعیاد شعببانیه، اجرای برنامه سرود خیابانی درمساجد حسینیه ها، محله ها و شهرستان خمینی شهر با حضوربسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین)علیه السلام(، مردم محلی وشهرستانها در محله های مختلف شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۵۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام )، به جهت پرشکوه برگزار شدن اعیاد شعببانیه، اجرای برنامه سرود خیابانی درمساجد حسینیه ها، محله ها و شهرستان خمینی شهر با حضوربسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین)علیه السلام(، مردم محلی  وشهرستانها در محله های مختلف شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین)علیه السلام( گفت: مقام معظم رهبری در مورد نیمه شعبان فرمودند: جوانان و روشنفکران و عموم ملت ما با اعتقاد به ظهور مهدی(علیه الصلاة والسلام) این اعتقاد راسخ را در دل خود پرورش می دهند که نظم ظالمانه جهانی، قابل زوال است و ابدی نیست، می شود با آن مبارزه و در مقابل آن ایستادگی کرد.

بر این اساس گردان ۱۲۴ امام حسین  در جهت ترویج مهدویت هر سال اقدام به برگزاری سرود های خیابانی در میادین، گلزار های شهدا، مساجد، حسینیه های سراسر استان می نماید و امسال ما در عصر نیمه شعبان چند اجرا هم در گلزار شهدای اصفهان بر سر مزار شهدا، محله ها، خیابانها و دیگر مکانهای شهرستان خمینی شهر داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار