خادمی برای شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را موهبتی گرانقدر است

ناظری گفت: به راستی که مقام شهدا را جز عارفان و شاهدان حقیقت، کسی درک نمی کند و حقیقت را به غیر چشم دل نمی توان دید.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۲۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، امروز پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در تریبون نماز جمعه در خصوص ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا گفت: ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا  است و شهادت بالاترین فضیلت الهی است که نصیب شهیدان گرانقدر، این مردانِ مرد و پاک ترین بندگان خدا و مجاهدان مخلص راه الهی می شود.

ناظری با بیان این که هر کسی را شایسته پیمودن راه و طریقت شهدا نیست ادامه داد: به راستی که مقام شهدا را جز عارفان و شاهدان حقیقت، کسی درک نمی کند و حقیقت را به غیر چشم دل نمی توان دید.

مدیرکل بنیاد استان، خادمی برای شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را موهبتی گرانقدر نامید و افزود: شهدا وارستگان درگاه الهی و شجاعان و شیرمردانی بودند که شجاعانه برای زنده نگه داشتن اسلام و عزت و اقتدار این انقلاب، از جان شیرین دریغ نکردند و امروز وظیفه همه ما سپاسگزاری و قدردانی از آنها و خانواده صبور و بردبار آنهاست.

گفتنی است معاونین، مشاورین و پرسنل بنیاد به اتفاق خانواده و نیز جمعی از ایثارگران معزز شهرستان زاهدان در نماز جمعه سیاسی عبادی امروز جمعه ۱۹ اسفند ماه شرکت داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار