خبرهای داغ:

اجرای سرود "سربازان فرمانده" در ۱۱۴ نقطه از استان فارس در دهه مهدویت

رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: ۱۱۴ گروه سرود سازمان دانش‌آموزی استان فارس، در راستای ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، هویت ملی، دینی و انقلابی منطبق با اهداف سند تحول بنیادین راه‌اندازی شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۵۳
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: ۱۱۴ گروه سرود سازمان دانش‌آموزی استان فارس، در راستای ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و همچنین ارتقای هویت ملی، دینی و انقلابی دانش‌آموزان منطبق با اهداف سند تحول بنیادین و رسالت‌های سازمان دانش‌آموزی ساماندهی و راه‌اندازی شده‌اند.

مرتضی کریمی در حاشیه اجرای گروه های سرود در محل سعدیه شیراز، با اعلام این خبر گفت: در این راستا، سرود «سربازان فرمانده» به عنوان نخستین اجرا این گروه‌ها، توسط ۳۱۳ دانش‌آموز پسر و ۳۱۳ دانش‌آموز دختر، در آرامگاه سعدی شیرازی اجرا شد.

رییس سازمان دانش آموزی فارس افزود: پس از نخستین اجرا در آرامگاه سعدی، به تناسب در مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان و صحن مطهر امامزادگان و میادین اصلی شهرها نیز اجرا خواهد شد.

اجرای سرود

کریمی ادامه داد: اجرای سرود و هم‌نوایی در بین دانش‌آموزان علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مدارس و در بین افراد، آثار تربیتی از جمله توسعه روحیه مشارکت‌جویی، نظم‌پذیری، انتقال بهتر آموزه‌ها از طریق سرود و موسیقی به مخاطبان، افزایش میزان تاب‌آوری و تقویت روحیه کنجکاوی و ابتکار عمل را در دانش‌آموزان به همراه دارد.

برنامه سازمان دانش آموزی استان فارس تقویت گروه های سرود پرتعداد در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش و تمرکز بر اجرای محتواهای فاخر هویتی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار