فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

حضور خانوادگی بسیجیان نیروگاه شهید سلیمی نکا در راهیان نور

ساری-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان گفت: جمعی از بسیجیان نیروگاه شهید سلیمی نکا به همراه خانواده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۷۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

حضور خانوادگی بسیجیان نیروگاه شهید سلیمی نکا در راهیان نور

خبرگزاری بسیج،عیسی جان نثاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در نکا از اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان پایگاه مقاومت شهید عبادیان نیروگاه نکا به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: جمعی از بسیجیان نیروگاه شهید سلیمی نکا به همراه خانواده محترمشان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و از یادمانهای جنگ در شلمچه، هویزه، والفجر۸ و سایر مناطق بازدید خواهند کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان با بیان اینکه هدف از اعزام کارگران به این مناطق تجدید پیمان و میثاق دوباره با آرمانهای شهداست افزود: امروزه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یک امر ضروری برای نهادهاست که نیروگاه شهید سلیمی نیز به نوبه خود با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور بخشی از این تکلیف را ادا می کند.

جان نثاری با تاکید بر اینکه عظمت خون شهدا بر هیچ‌کس پوشیده نیست تاکید کرد: تداوم تفکر شهدا یک وظیفه عمومی است و امیدواربم به برکت این سفر توسعه و بهبود شرایط را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها