خبرهای داغ:

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در سپاه آذرشهر

تبریز- جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مسئولان سپاه آذرشهر در این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۱۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه آذرشهر در این آیین با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص تربیت جوان پای کار انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مخاطب رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و وظیفه ما تربیت جوان است و این فرمایش رهبری وظیفه ما را دو چندان می کند.

خلیل شریفی افزود: مسئولان نباید از جوانان غافل شوند چراکه ایران اسلامی در آینده برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی، به این جوانان پرانگیزه و کارآمد نیاز دارد.

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در سپاه آذرشهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر نیز در این آیین با اشاره به اهمیت و نقش جوانان در صدر اسلام گفت: کسانی که از اول بعثت با پیامبر اکرم(ص) بیعت کردند اکثرا جوانان بودند. اسلام به جوان اهمیت و بها داده است.

حجت الاسلام صمددوخت با اشاره به جنگ هیبریدی(ترکیبی) دشمن، علیه جوانان خاطر نشان کرد: دشمن در این چند ماه اخیر در یک جنگ هیبریدی و ترکیبی علیه جوانان ما کار می کند و هدف آن تغییر فکر  و اعتقادات جوانان است.

وی در پایان از مسئولان خواست تا برای مشکل ازدواج و تامین مسکن و رفع مشکلات جوانان، برنامه داشته باشند که متاسفانه عده ای در این امر نه تنها تلاش نمی کنند بلکه با سنگ اندازی موجبات نارضایتی جوانان را فراهم می کنند.

در پایان این آیین از سربازان  فعال در عرصه های اعتقادی، نظامی، فرهنگی و ... به مناسبت روز جوان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار