با حضور وزیر بهداشت

همراه سرای بیمارستان شهید گنجی برازجان افتتاح شد

همراه سرای خیر ساز بیماران بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۲۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ظهر جمعه در این مراسم بر لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: دشتستان باید نسبت به جمعیت و مساحت خود توسعه یابد.
ابراهیم رضایی با تقدیر از خیرین برای مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی از وزیر بهداشت خواست نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه فضا‌های درمانی در این شهرستان اقدامات بیشتری صورت گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به افتتاح همراه سرای خیر ساز بیماران بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات بیماران و همراهان آن‌ها در طول دوره درمان، موضوع اسکان و دسترسی راحت به خدمات درمانی و حمایتی است.
حسن ملکی زاده افزود: احداث همراه سرای بیمار و یا ایجاد امکاناتی در بیمارستان برای سکونت همراهان بیمار یکی از برنامه‌های جانبی طرح تحول نظام سلامت است که رضایت‌مندی مردم و عدالت در سلامت را در پی خواهد داشت.
وی همچنین تصریح کرد: همراه سرای خیر ساز بیمارستان شهید گنجی برازجان در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و در دوطبقه و اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد ریال توسط مجمع خیرین سلامت دشتستان احداث و تجهیز شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این همراه سرا در دوطبقه که شامل، دو پانسیون سرایداری، ۹ اتاق مجزا، ۲۰ تخت، ۸ سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه مرکزی که به‌تمامی وسایل و امکانات رفاهی برای اسکان بیماران و همراهان بیمار تجهیز شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار