خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

ورزشکاران پاسدار نظام و انقلاب هستند

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر گفت: پاسداری به پوشیدن لباس سبز نیست، هر کسی در جایگاه خودش پاسدار ارزش های این انقلاب است مانند ورزشکاران که با اهتزاز پرچم و حفظ حجاب از آن پاسداری می کنند.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۱۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بسیجی آذرشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: ورزشکاری که در میادین ورزشی پرچم این انقلاب را به دوش می گیرد، زنان ورزشکاری که حجاب خود را در میدان ورزش حفظ می کنند پاسدار این انقلاب و ارزش های آن هستند.

وی با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خاطر نشان کرد: ما افتخار می کنیم که جوانان ما منتسب به آقا علی اکبر(ع) هستند و افتخارمان این است که در بین شهدای ما جوانان ورزشکار و مدال آورانی بودند که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
شریفی ادامه داد: آنچه ما را در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان پیروز کرد اهمیت به نماز اول وقت این جوانان، انس با قرآن، دعا و نیایش شبانه و ارتباط با خدا بود.
فرمانده سپاه آذرشهر ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان در راستای حمایت از ورزش، جوانان و ورزشکاران بیان کرد: ما به ورزشکارن شهرستان که با حمایت مسئولان و خانواده محترمشان، در هفت رشته ورزشی در میادین ورزشی جهان  صاحب مقام و مدال شده اند افتخار می کنیم.

ورزشکاران پاسدار نظام و انقلاب هستند

 رئیس اداره ورزش و جوانان آذرشهر نیز در ادامه با اشاره به ورزشکاران ایرانی و سایر کشورها گفت: فرق قهرمانان ما با دیگر قهرمانان دنیا در میادین ورزشی، برخورداری از سجایای اسلامی و آموزه های دینی است. مردم داری و دین داری و روحیه پهلوانی، ورزشکاران ما را با دیگر ورزشکاران دنیا، متمایز می کند.
الله یارپور افزود: نقطه مهم آن است که جوانان و ورزشکاران ما در میدان های مختلف ورزشی در داخل و خارج از کشور، حافظ ارزش های انقلاب باشند.  

ورزشکاران پاسدار نظام و انقلاب هستند

در پایان این آیین که به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه آذرشهر برگزار شده بود از مدال آوران ورزشکار بسیجی با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار