خبرهای داغ:
 همدان-فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع)همدان گفت:خطای راهبردی دشمنان درتصمیم‌گیری‌هایشان در خصوص نگاه غلط به جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل آنهارا رقم خواهدزد وپشیمانی جبران ناپذیری برای آنان به ارمغان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۸۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی والی‌راستی در جمع بسیجیان گردان‌های امام حسین (علیه السلام) همدان اظهار کرد: خطای راهبردی دشمنان در تصمیم‌گیری‌هایشان در خصوص نگاه غلط به جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل آنها را رقم خواهد زد و پشیمانی جبران ناپذیری را برای آنان به ارمغان خواهد داشت.

وی گفت: امروز در موضوع آمادگی دفاعی و قدرت نظامی یکی از برترین کشورهای دنیا و دست برتر منطقه هستیم.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (علیه‌السلام) همدان ادامه داد: هر چند دشمنان زبون و پوشالی ایران اسلامی در تمام اطراف کشور ما پایگاه‌های نظامی دارند، اما باید بدانند و با خود هر روز یادآوری کنند که پایگاه‌های پرتعداد نظامی آنان که همچون خانه‌های عنکبوت هستند تحمل اراده مصمم ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ندارد؛ و حتی فکر تعرض به خاک این سرزمین هم به مخیله آنان خطور نخواهد کرد چراکه یقین دارند شلیک حتی یک تیر از جانب آنان یعنی از بین رفتن تمام حیثیت نظامی آنان.

وی با اشاره به رونمایی از موشک هوشمند و رادار گریز پاوه که به یاد و نام شهدای پاوه در برهه کنونی نامگذاری شد، افزود: ایران اسلامی دارای قدرت عظیمی از دستاوردهای دفاعی و موشکی است و این قدرت قابل شوخی و تعارف نیست و دشمنان قسم خورده کشور عزیز ما بدانند نباید با ایران قدرتمند شوخی کنند.

سردار والی راستی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، امنیتی و سازندگی در کنار مردم ایران اسلامی و همه  کشورهای دوست و برادر است و ثابت کرده که به ظالمان جهان اجازه قدرت‌نمایی و زورگویی و یاوه سرایی نخواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی سپاه برای پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان بیان کرد: سپاه در بخش‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی و نیروی مردمی بسیج در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و آماده پاسخگویی به هر گونه تهدیدات دشمنان در همه سطوح است و از حماقت آنان است اگر بخواهند نگاه خطایی به میهن سرافراز اسلامی ایران که سراسر آن رنگ و بوی شهدا و حماسه رزمندگان دفاع مقدس جاری است، داشته باشند.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (علیه‌السلام) همدان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از انقلاب تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از  راهبردهای دشمن غافل نخواهد بود و در آمادگی کامل برای جانفشانی از اهداف کشور عزیزمان خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات