خبرهای داغ:

کارگاه واجب فراموش شده در نجف آباد برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام الائمه، کارگاهی با عنوان واجب فراموش شده در سالن اجتماعات حوزه ام الائمه در جمع سرگروه ها و مربیان با حضور حجه الاسلام معینی از ستاد امر به معروف برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ کارگاهی با عنوان واجب فراموش شده در سالن اجتماعات حوزه ام الائمه در جمع سرگروه ها و مربیان با حضور حجه الاسلام معینی از ستاد امر به معروف برگزار شد .
افراد شرکت کننده در این کارگاه با ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه و ضرورت آن در جامعه آشنا شدند‌.

حجه الاسلام معینی ضمن اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد:از جمله اصولی که سعادت جامعه و افراد را فراهم می نماید ؛نظارت همگانی نسبت به مسائل جامعه است ؛جامعه ای سالم است که زمینه رشد و تعالی افراد به سوی خداوند فراهم شود.یکی از این زمینه ها داشتن جامعه ای پاک و سالم است که با نظارت همگانی صحیح و اجرای امر به معروف و نهی از منکر محقق خواهد شد.
وی ادامه داد :خداوند در قرآن بهترین ویژگی امت را انجام امر به معروف و نهی از منکر دانسته و در روایات و سیره اهل بیت نیز بر این مهم تاکید شده است.

در ادامه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب را امری ضروری دانست و گفت: موضوع حجاب امری ضروری در شرایط فعلی جامعه است و تصریح کرد: حجاب یک ارزش برای انسان است و در سایه ی آن سلامت جامعه شکل می گیرد. با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به آموزه های دینی و ترویج بی بندوباری را دارند .بر ما بسیجیان و عموم مسلمانان لازم است توطئه ی دشمنان را خنثی کنیم .

در پایان به راهکار هایی در ارتباط با شیوه برخوردن با بانوان بی حجاب در جامعه ارائه نمودند و سوالات حاضرین را پاسخ دادند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار