خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی آباد کتول:

بعثت رهایی انسان از ظلمت و سرگردانی است/مسلمانان باید اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی گفت: مسلمانان باید با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره ببرند.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۰۹
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

بعثت رهایی انسان از ظلمت و سرگردانی است/مسلمانان باید اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه علی آباد کتول در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان به مناسبت بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، آخرین پیام آور خدا و پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) است.در حقیقت بعثت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

وی افزود: بعثت بزرگ ترين نعمت خداوند بر بشر است چنانكه در آیه ۱۶۴ سوره آل عمران مى فرمايد: خداوند برمومنان منت نهاد (نعمت بزرگى بخشيد)، هنگامى كه درميان آنها پيامبرى از خودشان برانگيخت كه آيات او را بر آنها بخواند و آنها را پاك كند و كتاب و حكمت بياموزد و البته پيش از آن در گمراهى آشكار بودند.

علیخانی تصریح کرد: مسلمانان باید با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره  ببرند.

فرمانده سپاه علی آباد کتول در پایان اظهار داشت: اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث، تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات،  را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان استان گلستان تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار