سخنگوی سپاه:

هیاهوی رسانه‌ای دشمن بخاطر از دست دادن توان مبارزه در میدان نبرد است / سپاه برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دست از تلاش برنمی دارد

ساری-سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن وقتی در میدان نبرد توان مبارزه ندارد، دست به هیاهوی رسانه‌ای می‌زند، افزود:ملت ایران اسلامی ۴۴ سال است و از صفر شروع کرده و امروز در برخی حوزه‌ها با کسب رتبه‌های برتر حیرت دشمنان را برانگیخته است.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ششمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد و بزرگداشت شهدای آل طا‌ها که شامگاه پنج شنبه  در حسینیه آل طا‌ها آمل برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  گفت: مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار همه افتخارات بزرگ و درس‌های عبرت برای دشمنان یک نکته کلیدی را رقم زدند و خود جوش آرم مقدس سپاه را در دست گرفتند و به دشمن فهماندند که سپاه از متن و دل ملت و فرزند این سرزمین است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه برای قدرتمند کردن ایران اسلامی، امنیت و رفاه این ملت خواب را بر خود حرام کرده است، به  تهدید‌های دشمن علیه کشور اشاره کرد و افزود:در اوج کارشکنی همه جانبه و تحریم‌های ظالمانه دشمن دست به کار و تلاش زده و همیشه مقتدر عمل می‌کنیم.

سردار شریف در ادامه با تصریح بر اینکه دشمن لحظه‌ای ایران اسلامی را رها نکرده و رها نمی‌کند، خاطرنشان کرد:امروز کشور از برترین‌های دفاعی و نظامی دنیا است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: فرزندان ملت در سپاه پاسداران با انگیزه، اعتقاد راسخ و اداره با تجهیزات روز و اشراف اطلاعاتی دشمن، میراث دار خوبی برای شهیدان و مردم این سرزمین هستند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه  اولین شرط موفقیت یک کشور، تلاش‌های عمرانی و اقتصادی و امنیت است، افزود: فرزندان ملت در سپاه و نیرو‌های مسلح به مسئولان تأکید کردند که در آرامش کامل به مردم برسند و مشکلات را حل کنند.

به گفته سردار شریف،  سپاه در میدان نبرد حق علیه باطل در میادین کمک رسانی به بلایای طبیعی، سیل، زلزله، مبارزه با کرونا ویروس و برای سلامت جامعه به میدان می‌آید و دست از تلاش برنمی دارد.

سردار شریف با تصریح بر اینکه مشکلات امروز بزرگتر از مشکلات دفاع مقدس و اوائل انقلاب نیست و حتی قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: سرمایه عظیم ملت در سرمایه اجتماعی و مدیران پاک دست و توانمند است.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه به پیشرفت‌های ایران اسلامی هم اشاره کرد و گفت:  پیشرفت علمی، آموزشی، اقتدار و امنیت کشور را همه را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار شریف با تصریح بر اینکه اگر تحریم‌هایی که استکبار در سال‌های اخیر علیه ایران اعمال کرده بود، بر علیه کشور دیگری اعمال می‌کرد، قطعا شیرازه آن کشور هم می‌پاشید، گفت:  تنها نقطه کارشکنی‌های همیشگی دشمنان علیه کشور تحریم‌های ظالمانه است و در مقابل آن تلاش و رسیدن به فناوری‌های پیچیده و پیشرفت کشور، پشتیبان ولایت فقیه و ارزش‌های نظام وانقلاب موجب شده این کشور همیشه مقتدر عمل کند.

به گفته سردار شریف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف کشور  خدمات ارزشمند مثل  صد‌ها پل، جاده، اتوبان، سد، پتروشیمی که به دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در دوران دفاع مقدس برای رفاه مردم داشته است و  این روند تا به امروز نیزهمچنان ادامه دارد.

سخنگوی سپاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند با برجسته سازی مسائل معیشتی، تحریم‌ها و فشار اقتصادی می‌تواند  اراده ملت را  سست کنند، تاکید کرد:  مردم  همیشه مقاوم و مستحکم هستند، چرا که زیباترین مسئله ارزشمند برای ملت‌ها استقلال است.

سردار شریف در همین باره یادآور شد: ملت ایران اسلامی ۴۴ سال است و از صفر شروع کرده و امروز در برخی حوزه‌ها با کسب رتبه‌های برتر حیرت دشمنان را برانگیخته است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با اعلام اینکه امروزه ایران مستقل‌ترین کشور روی کره زمین است و همه تصمیمات آن در داخل جغرافیای آن گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: استکبار تصور می‌کند که  ملت ایران تاریخ مبارزات خود را فراموش کرده است، اما این تصور واهی است.

سردار شریف در ادامه با تاکید بر اینکه همواره پیروزی از آن ملت ایران است، گفت:  در میدان نبرد با استکبار و صهیونیست، ایران برنده خواهد بود چرا که در نبرد حق علیه باطل پیروزی از آن ایران اسلامی است و سرنوشت صدام، بعث، سازمان منافقین، کومله، دموکرات و داعش صفحات روشن و مدارک بی‌نظیر برای پیروزی انقلاب اسلامی در همه جبهه‌ها است. 

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی طومار داعش را در هم پیچیدند، گفت:  آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها میدانند که داعش را برای چه به وجود آوردند، ولی امروز تلاش می‌کنند نام سپاه را در ردیف گروهک‌های تروریستی بیاورند چرا که میدانند از کجا ضربه خوردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن وقتی در میدان نبرد توان مبارزه ندارد، دست به هیاهوی رسانه‌ای می‌زند، افزود:  دشمن با توجه به هیاهو‌های زیاد جرأت هیچ اقدامی علیه ایران ندارد  در حالی که برای ضربه زدن به ایران لحظه شماری می‌کند، اما به خوبی می‌داند اگر خطایی از آن‌ها صورن بگیرد، پاسخ دندان شکن دریافت خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها