سخنگوی سپاه پاسداران:

دشمن از قدرت نرم افزاری حاج قاسم به وحشت افتاد / بزرگترین سرمایه کشور مردم هستند

ساری- سردار شریف با تصریح بر اینکه دشمن از از قدرت نرم افزاری حاج قاسم بیشتر به وحشت افتاد تا قدرت سخت‌افزاری و نظامی، خاطرنشان کرد: محبوبیت سردار سلیمانی، تولید قدرت نرم افزاری بود .
کد خبر: ۹۴۰۵۸۴۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران شامگاه پنج شنبه ۱۶ دیماه  در هجدهمین یادواره شهدای دهستان کِسِلیان زیراب سوادکوه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در روستایی کم جمعیت، گفت: مردم  لحظه‌ای برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی، درنگ نکرده‌اند و این قابل تقدیر است.

سردار شریف با بیان اینکه  مردم راه و آرمان‌های شهیدان را رها نمی‌کنند، افزود: امروزه نسل جوان با انگیزه‌تر از همیشه آرمان‌های شهدا را ادامه می‌دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه به اعتراف دشمن در ترور شهید سردار سلیمانی هم اشاره و اضافه کرد:در مصاحبه‌ای در آمریکا گفته شده است که آن چیزی که باعث تصمیم‌گیری برای ترور قاسم سلیمانی شد این بود که او حلقه وصل ملت ایران با نظام حاکم بر ایران است.

سردار شریف با تصریح بر اینکه دشمن از از قدرت نرم افزاری  حاج قاسم بیشتر به وحشت افتاد تا قدرت سخت‌افزاری و نظامی، خاطرنشان کرد:  محبوبیت سردار سلیمانی، تولید قدرت نرم افزاری بود.

سخنگوی سپاه پاسداران در همین رابطه با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: در جریان فتنه ۸۸، دشمن در  انتخابات قصد دوقطبی سازی و براندازی داشت، اما شخصیتی مثل قاسم سلیمانی، اجازه نداد چنین اتفاقی رقم بخورد.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که دشمن با ایجاد داعش، قصد توقف جریان انقلاب را داشت، اضافه کرد: حاج قاسم  با صلابت و اعتماد به نفس، پایان داعش را اعلام کرد و امروز می‌بینیم دیگر اثری از حکومت داعش نیست.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران به توطئه‌های دشمن در ناکارآمدن نشان دادن نظام هم اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن قدم به قدم وادار به عقب‌نشینی شد. تقریبا از حمله نظامی دست کشیده و به دنبال القاء نا‌امیدی و ایجاد شکاف بین مردم است.

سردار شریف مردم را بزرگترین سرمایه کشور دانست و با تاکید بر اینکه ملت شجاعانه در مقابل دشمنان استقامت و پایداری نشان دادند، افزود: امروزه مسئولان در سایه امنیت و رهبری قدرتمند، باید مشکلات را برطرف و خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها