خبرهای داغ:
سردار آسودی:

ثمره کار تفحص گران، حفظ انقلاب اسلامی و ارتقای معنویت است

تبریز- رئیس کانون علمی‌فرهنگی پاسداران اهل قلم تفحص را کاری دشوار و طاقت فرسا و در عین حال بسیار مفید توصیف و بیان کرد: حاصل و ثمره اصلی کار تفحص گران، حفظ انقلاب اسلامی و ارتقای معنویت در بین آحاد مردم جامعه است.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۸۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدعلی آسودی در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار علیرضا گلمحمدی از فرماندهان تفحص، با بیان اینکه تفحص گری کاری هنرمندانه، دشوار و بسیار مهم است، متذکر شد: آنها با عشق و صبوری به دنبال یافتن نشانی از یک شهید برای پایان بخشیدن به چشم انتظاری های مادری بی‌قرارند.

   وی آمیخته شدن با خون شهدا را موجب قداست و ارزشمندی مشهد الشهدا دانست و بر لزوم استمرار اردوهای راهیان نور برای بهره مندی از این خاک پرارزش تاکید کرد و اظهار داشت: راهیان نور از برکات تفحص است و برای نجات غربت مناطق عملیاتی شهدا و رزمندگان کلید خورده و از ثمرات معنوی بسیار بالایی برخوردار است.

سردار آسودی، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با اجرای یادواره ها را کاری ارزشمند توصیف کرد ولی درک و عمل به پیام های آنان را بسیار مهمتر دانست و افزود: وصیتنامه شهدا یکی از مهمترین مصادیق قدرت نرم نظام است که باید در کتب درسی گنجانیده شده و تدریس و تبیین گردد ولی متاسفانه کمتر بدان توجه شده است.

وی تقویت ایمان و معنویت، پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری، بصیرت، دشمن شناسی، و اتحاد و انسجام ملی را مهمترین پیام های شهدا برشمرده و اضافه کرد: توقف ممنوع، خودشیفتگی ممنوع، اشرافیت ممنوع و غفلت ممنوع، توصیه هایی است که شهدا به مسئولین داشته اند.

      آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار علیرضا گلمحمدی از فرماندهان تفحص با شرکت صدها نفر از مردم، خانواده های شهدا و مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار