دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن مازندران در گفتگو با بسیج:

برخورد با زمین خواری و کوه خواری به مطالبه عمومی تبدیل شود

دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: باید در برخورد با کوه خواری و زمین خواری یک مطالبه عمومی شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۸۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

برخورد با زمین خواری و کوه خواری به مطالبه عمومی تبدیل شود

خبرگزاری بسیج، ارشاد اصغری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، بااشاره به سفر استانی سال گذشته دکتر ریسی به استان مازندران گفت: بسیج دانشجویی تصاویری و گزارشی از کوه خواری و زمین خواری در مازندران را به رئیس جمهور ارائه کرد و دکتر رئیسی هم دستور برخورد قاطع در این موضوع را به استاندار مازندران داد.

دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه پس از دستور رئیس جمهور، جلساتی با حضور همه مسئولان برگزار شد و ماموریت این مسئله به سپاه کربلا محول شد، افزود: سپاه کربلا هم این مسئله را به بسیج دانشجویی که پیگیر این مسئله بود، محول کرد  که هزار و ۲۰۰ نقطه ساخت و ساز غیرمجاز در استان شناسایی و احصاء شد که  این تعداد شامل کوه خواری و زمین خواری است.

اصغری در ادامه خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد نقاط شناسایی شده به گفته منابع طبیعی جز اراضی ملی است،   افزود: چند ماه از فعالیت قرارگاه پس از شناسایی نقاط گذشته است و ما پیگیر این مسئله بودیم که این ساختمان‌های غیرمجاز تخریب و قلع و قمع نشده است و تخریب‌ها و قلع و قمع در حد خراب کردن پرچین‌ها بوده است.

دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی سپاه کربلا اضافه کرد: باید در برخورد با کوه خواری و زمین خواری یک مطالبه عمومی شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار