خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت مریم(س) روستای بهاردربیگ شهرستان بهار:

شهدا ولی نعمت ما هستند

همدان-فرمانده پایگاه حضرت مریم(س) روستای بهاردربیگ شهرستان بهار گفت: شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا کمترین کاری است که ما در راستای تجلیل از مقام معزز شهدا و خانواده شهدا می‌توانیم انجام دهیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۰۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
شهدا ولی نعمت ما هستند

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، مریم بلوری در دیدار با مادر شهید «مهربانی» با تبریک دهه مبارک فجر، اعیاد رجبیه اظهار کرد: شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا کمترین کاری است که ما در راستای تجلیل از مقام معزز شهدا و خانواده شهدا می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و تجدید میثاق با خانواده شهدا بود که با حضور خواهران بسیجی پایگاه مریم (س) روستای بهادربیگ شهر صالح آباد برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) روستای بهاردربیگ بیان کرد: نشست روشنگری با حضور پرشور بسیجیان پایگاه نیز در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیبی امام جماعت روستای بهادربیگ و تشریح سیره زندگی امام علی (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به تربیت نسل مهدوی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: این امر تربیت نسلی است که آماده و مهیا باشد و به بیان دیگر، نسلی که مهدی ‌باور و مهدوی ‌یاور باشد.

بلوری افزود: نسل مهدوی، نسلی است که از نظر علمی، عملی و جسمی رشد و آمادگی لازم برای ظهور حضرت حجت‌(عج) را داشته باشد و احترام و عشق به امام ‌زمان در وجودش نهادینه و تبدیل به باور شده باشد که اگر ما موفق به تربیت چنین نسلی شویم، آن تربیت مهدوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار