فرمانده سپاه ناحیه اراک:

پرداخت 34 میلیارد تومان تسهيلات برای طرح های اقتصاد مقاومتی در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: تاکنون 34 میلیارد تومان در 32 عرصه اقتصادمقاومتی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۳۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تشکیل صندوق های قرض الحسنه مردم یار را در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: 5 هزار و 566 نفر در اراک عضو این صندوق های قرض الحسنه هستند.

وی افزود: این صندوق ها با هدف ارائه تسهیلات و گره گشایی از مشکلات مردم، کار و اشتغال و ... راه اندازی و ارائه خدمات می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه استقبال از این صندوق ها چشم گیر بوده است، گفت: این تسهیلات مردم محور و با سرمایه های مردم اداره می شود؛ بسیج سازندگی این کمک را به صندوق ها در قالب آموزش و هدایت دارد که به سمت تولید و اشتغال سوق داده شوند.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: این صندوق ها در بخش های مختلف تولید، برندسازی و بسته بندی، توزیع و صادرات فعال شده اند و همین خود باعث شده تا تعاونی ها در کنار اینها شکل بگیرند.

وی به تسهیلات پرداختی در بخش اقتصادمقاومتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقداماتی که انجام شده و تسهیلاتی که بانک های عامل پرداخت کرده اند تاکنون 34 میلیارد تومان در 32 عرصه اقتصادمقاومتی پرداخت شده و برای بیش از 800 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با یادآوری اینکه تسهیلات اقتصادمقاومتی کم بهره هستند، افزود: افرد متقاضی که به دنبال ایجاد خود اشتغالی هستند به مراجعه سامانه ثبت نام تسهیلات اقتصاد مقاومتی می توانند از تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار