صلح و آشتی دو طایفه در روستای زر آباد شهرستان فنوج در دهه مبارک فجر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر دو طایفه در روستای زرآباد شهرستان فنوج پس از گذشت ۷سال صلح و سازش نمودند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوجT با حضور فرماندار ،اعضای شورای تأمین شهرستان، فرماندار، بخشدار و تعدادی از رؤسای ادارات و اهالی روستای زرآباد شهرستان فنوج، صلح و آشتی بین دو طایفه برقرار شد.

سرگرد پاسدار محمود پرورشT فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در این خصوص بیان کرد: با پیگیر‌های انجام شده و وساطت مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان فنوج، سپاه ناحیه فنوج،معتمدان وریش سفیدان روستای زرآباد صلح وسازش بین دو طایفه در این روستا برقرار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن‌های برادری و اخوت باشیم افزود: توسعه و پیشرفت در هر منطقه ای جز با اتحاد، همدلی، امنیت و آرامش میسر نخواهد شد.با صلح و سازش این دو طایفه اختلافات دامنه دار به دوستی، وحدت و برادری تبدیل می شود و موجبات پیشرفت و توسعه این روستا را در پی خواهد داشت.

پرورش در پایان درخصوص اینکه بزرگان روستا در جلب رضایت قطعی بین ۲ طایفه نقش مهمی داشتند، خاطرنشان کرد: اینکه بزرگان و جوانان این ۲ خانواده به یکدیگر رضایت کامل دادند که با وجود مسائل ناخواسته پیش آمده، صلح و سازش بین آنها برقرار شود، باید این اقدام نیک برای تمامی شهرها و روستاها الگو شود.

همچنین در ادامه این مراسم و در میان حضور گسترده مردم، ریش سفیدان و بزرگان این دو طایفه به اختلافات ۷ ساله خود پایان و با هم مصالحه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار