راهپیمایی امسال پرشکو‌ه‌تر و پرصلابت‌تر از همیشه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای مبنی بر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال پرشکو‌ه‌تر و پرصلابت‌تر از همیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

راهپیمایی امسال پرشکو‌ه‌تر و پرصلابت‌تر از همیشه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه بدین شرح می‌باشد: سلام و درود بی‌پایان خدا بر روح پاک و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و ارواح مقدسه‌ی همه‌ی شهیدان به خون خفته‌ای که جان شیرین خود را در راه نابودی نظام خائن و وابسته‌ی استبداد شاهنشاهی فدا کردند تا انقلاب اسلامی به عنوان کانون جوشان فضایل ملت ایران، به ثمر بنشیند و صبح روح‌انگیز سعادتمندی و اقتدار و رستگاری از افق مقدرات این دیار دین‌مدار، دمیده شود.

ضمن تبریک صمیمانه‌ی فرارسیدن چهل و چهارمین بهار آزادی، همه‌ی اقشار و آحاد ملت مسلمان، متحد و انقلابی ایران اسلامی را به شرکت گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن‌ماه و خنثی‌سازی توطئه‌های ابتر و ناکام دشمن در جنگ ترکیبی اخیر علیه مملکت اسلامی‌مان فرا می‌خوانیم و اطمینان داریم که راهپیمایی امسال، پرشکو‌ه‌تر و پرصلابت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد و برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، رقم خواهد خورد.
در همچو روزی، آفتاب درخشان شخصیت ممتاز و پیشرو ملت ایران از اسارت ابر‌های ظلمانی طواغیت، رهایی یافت و انوار فروزان آن بر مقدرات این ملت و میهن، تابیدن گرفت و سرنوشت ملت را که در سایه‌ی حاکمیت استبداد تا لبه پرتگاه سقوط و اضمحلال، پیش رفته بود، در مسیر رشد و ترقی قرار داد.
۲۲بهمن‌ماه، نماد تجلی قدرت قاهره خداوند بر بیان و بنان ملت متحد و یکپارچه‌ی ایران اسلامی است که توانست بساط ننگین نظام استبدادی را بر چیند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پایه‌ی خاستگاه دینی و اراده‌ی الهی تک‌تک جمهور ملت، مستقر نماید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار