فرمانده سپاه ساوه خبر داد

برگزاری "راهیان پیشرفت" برای فرهنگیان و دانش آموزان ساوجی+تصویر

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر آشنایی نسل جوان انقلاب با توانمندی ها و تکنولوژی های بروز ایران اسلامی گفت: در ایام جشن انقلاب اردوی راهیان پیشرفت برای معلمین و دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۶۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

سرهنگ پاسدار مهدی، فرمانده سپاه ساوه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه درخصوص برگزاری راهیان پیشرفت گفت: در ایام جشن انقلاب و دهه فجر و به جهت افزایش خودباوری برای معلمین و دانش آموزان بسیجی، برنامه‌ی راهیان پیشرفت از کارخانجات و شرکت‌های صنعتی در ساوه و همچنین پالایشگاه نفت حضرت امام خمینی (ره) در شازند با حضور ۳۰ دانش آموز و معلم ساوجی برگزار شد؛ تا از نزدیک شاهد پیشرفت و ترقی علمی، صنعتی و تولید ایران اسلامی قرار گیرند.
وی افزود: مأیوس کردن نوجوانان و جوانان، جزو برنامه‌های همیشگی دشمنان کشور است و یکی از راه‌های خنثی کردن آن، نشان دادن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی به این نسل است.
سرهنگ مهدی گفت: دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای در جنگ نرم با ایجاد یأس و ناامیدی، باور‌ "ما می‌توانیم" و اعتقادات عموم به ویژه نسل جوان انقلاب را مورد حمله قرار داده است؛ که در این شرایط برای متولیان فرهنگی و مسئولین واجب است رسالت مهم خود را در تبیین و بصیرت افزایی نسل جدید انجام دهند و می توان در این راه از ظرفیت اردوی "راهیان پیشرفت"، بهره برد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار