حضرت زینب(س)، مظهر روشنگری و جهاد تبیین

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان بوشهر در جمع جوانان هیأت رایة العباس گفت: حضرت زینب (س)، مظهر جهاد تبیین و روشنگری جریان مبارزه حق علیه باطل است.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۷۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حمید رضا جعفری زاده با اشاره به سابقه نبرد بین حق باطل از صدر اسلام، گفت:در طول تاریخ، باطل برای چیره شدن بر جریان حق از همه ابزار خود اعم از فرهنگی، اقتصادی و نظامی استفاده نموده است.

وی در این نشست با بیان اتفاقات پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، اذعان داشت: نقش حضرت صدیقه طاهره (س) چه در حادثه حمله به خانه ایشان و چه در هنگام ایراد خطبه‌های آتشین در مسجد، روشن ساختن بطلان جریان باطل و حقانیت جریان حق بود.

حضرت زینب(س)، مظهر روشنگری و جهاد تبیین

او حضرت زینب (س) را جانشین حضرت زهرا (س) دانست و گفت: حضرت زینب (س) نیز همچون مادر بزرگوارشان، روشنگر جریان حق بودند و همو با ایراد خطبه‌هایی غرا، باطل بودن جریان باطل و خباثت یزید و یزیدیان را برای مردم روشن ساخت.

حجة الاسلام جعفری زاده ابراز داشت: حضرت زینب (س) با روشنگری و تبیین حقانیت امام زمانش و خباثت عاملان جنایات کربلا، نه تنها حادثه کربلا را زنده نگه داشت بلکه با این کار، اسلام را حفظ نمود.

وی با اشاره به ادامه داشتن راه حضرت زینب (س)، گفت: امروز نیز همانطور که رهبر معظم انقلاب دستور داده اند، جامعه نیازمند روشنگری و تلاش جدی برای تبیین حقلانیت جریان انقلاب و کارآمدی نظام است.


/ انتهای خبر

ارسال نظرات
آخرین اخبار