جشن انقلاب و تجلیل از خیران مسجد در پیربلوط

آیین جشن بزرگداشت چهل و چهارمین بهار آزادی و فجر پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خیران مسجد در روستای پیربلوط برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۳۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین جشن بزرگداشت چهل و چهارمین بهار آزادی و فجر پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خیران مسجد با همکاری شورای اسلامی، دهیاری، هیئت امنای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج شهدا در مسجد جامع روستای پیربلوط برگزار شد.

در این مراسم مجتبی صالحی فر از کارشناسان مسایل سیاسی به تبیین اهداف و د ستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرداخت .

وی، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی سیاسی بود که عزت و استقلال با شعار « نه شرقی نه غربی» و نظام مبتنی بر جمهوریت و ارزش های اسلامی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد و امروز این انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که الگوی مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

صالحی فر گوشه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، زیرساخت های اقتصادی، علمی، فناوری های هسته ای و فضایی و ... را برشمرد و افزود: رهبری های داهیانه امامین انقلاب و وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران در صحنه های مختلف باعث ماندگاری و استحکام نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی، با تأکید بر اهمیت حضور مردم در صحنه، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را یکی از نمادهای تجلی قدرت مردم و وفاداری آنان به اهداف انقلاب دانست.

در این مراسم یکی از اعضای هیئت امنای مسجد جامع روستای پیربلوط گزارشی از روند کمک های نقدی بالغ بر 250میلیون تومانی و همچنین غیرنقدی خیران شامل خرید مصالح و ملزومات و فرش سجاده ای و انجام کارهای تأسیساتی و تعمیراتی و ... برای بازسازی و تعمیرات این مسجد ارائه کرد و ضمن انتقاد از بی توجهی مسئولین استان برای رفع نیازهای مسجد علی رغم نامه نگاری و مکاتبه، هم اهالی و خیران را ستودنی دانست.

گفتنی است؛  پس از مولودی خوانی یکی از ذاکران اهلبیت در مدح مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ، با اهدای لوح سپاس از هیئت امنا و خیرانی که در بازسازی مسجد جامع روستای پیربلوط نقش آفرینی کرده اند از سوی شورای اسلامی و دهیاری تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار