اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان تنگستانی به مناطق جنوب

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کاروان راهیان نور دانش آموزان تنگستانی، عازم مناطق عملیاتی خوزستان شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، امام جمعه شهر اهرم درمراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با هدف تبیین جایگاه عزت، عظمت و اقتدار ملت شریف ایران برای دانش‌آموزان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از منظرمنابع اصیل اسلامی، تطبیق عینی تعالیم دینی با آموزه‌های عملی در مناطق عملیاتی جنوب، شمال غرب و غرب كشور و تحكیم پیوند الهی ـ انسانی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل چهارم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام پهلو زاده در ادامه افزود:فعالیت در عرصه راهیان نور قدمی مجاهدانه در مبارزه با كفر و استكبار و استحكام نظام اسلامی در دفاع از آزادی خواهی و حقیقت طلبی است .
احمدلطفی فرماندار تنگستان نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: راهیان نور عاملی است برای پیوند نسل امروز وجوان امروز با نسل گذشته.وباید به بهترین نحو این هدف را انجام داد.
در ادامه راوی دفاع مقدس به روایت گری وبیان خاطرات رزمندگان ودانش آموزانی که تحصیل را رها کرده و دفاع از میهن اسلامی را در ارجحیت قراردادند.
در این اردو ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم این شهرستان، به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان شهدا دیدن می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار