خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر (س) سپاه ناحیه کازرون:

کارگاه سواد رسانه‌ای در پایگاه زهرای اطهر شهرستان کازرون برگزارشد

به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر توسط پایگاه مقاومت بسیج زهرای اطهر روستای کلانی ازتوابع شهرستان کازرون کارگاه سواد رسانه و فضای مجازی در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، خواهر کشاورزی فرمانده حوزه کوثر (س) سپاه ناحیه کازرون گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر توسط پایگاه مقاومت بسیج زهرای اطهر روستای کلانی ازتوابع شهرستان کازرون کارگاه سواد رسانه و فضای مجازی در این روستا برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با حضور بسیجیان وجمعی ازاحاد مردم روستا کلانی کازرون با مربی گیری برادر چام بند درخصوص مسائلی چون سواد رسانه ای آسیب های فضای مجازی و... انجام شد.

فرمانده حوزه کوثر(س) ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی از با ظرفیت فضای مجازی سخت به دنبال فریب اذعان عمومی مردم جامعه هستند و برنامه آشنایی مردم به سواد مجازی یک موضوع بسیار مهم و حیاتی در جامعه می باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان به وسیله شبکه های اجتماعی همچون بی بی سی واینترنشنال .... برای گرفتن آرامش مردم دست به هرکاری می زنند ومانباید بدون تحقیقات هیچ مطلبی رارباورکنیم با وجود اینکه شرایط ایران ازبسیاری ازکشورهای غربی بهتراست اماطوری آن را جلوه می دهندکه روی مردم تاثیر منفی بگذارد ویا حتی اکثراوقات که مطلبی برای پخش ندارند شروع می کنند به پخش کردن اخباردروغ و بگونه ای خبر را جلوه می دهندکه افرادفکرکنند این مطلب حقیقت دارد.

خواهر کشاورزی افزود: باجهادتبیین و روشن سازی حقیقت در می توانیم در جنگ نرم درمقابل دشمن و رسانه هایشان پیروز شویم تا جلوی بسیاری از مشکلات گرفته شود.

وی در پایان هدف از برگزاری کارگاه سواد رسانه را روشنگری عموم مردم در برابر طوفان تبلیغات دشمنان علیه کشور یاد کرد و خاطر نشان نمود : کارگاه سواد رسانه در بین عموم مردم در بخش مرکزی شهرستان کازرون در روستاها با همکاری پایگاههای بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار