فرمانده سپاه مراغه:

امام راحل هویت انقلاب اسلامی است

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام راحل هیج هویتی ندارد و در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
کد خبر: ۹۴۸۸۸۵۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی مراغه افزود: وجود با عظمت معمار کبیر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ سال بعد از برپایی حکومت عدل الهی توسط پیامبر اکرم توانست طاغوت و کفر را نابود و حکومت اسلامی را احیا کند.

وی ادامه داد: امام راحل با ریشه کن کردن طاغوت مردم را از زیر بار ظلم و ستمی که رژیم پهلوی به ملت تحمیل کرده بودند رهایی داد.
 
حیدری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب سطح رفاه به قدری افزایش پیدا کرده است که قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست  بیان کرد: در زمان رژیم ستم‌ شاهی به قدری کشور به لحاظ امکانات و رفاه عقب مانده بود که مردم به خصوص در شهرستان ها و روستاها از کمترین مسائل رفاهی و امکاناتی از جمله آب آشامیدنی بی بهره بودند .
 
وی با تاکید بر اینکه آرمان اصلی انقلاب برپایی تمدن نوین اسلامی است عنوان کرد: انقلاب اسلامی تمامی معادلات حکومت های استبدادی را به هم زد و ملت های آزادی خواه را بیدار کرد و امروز همه ملت های آزادی خواه دنیا با تبعیت از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار