مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

حضور ۱۶ گروه جهادی سپاه عاشورا در مناطق زلزله زده خوی

تبریز- مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: ۱۶ گروه جهادی آذربایجان شرقی از اولین ساعات زلزله خوی در این منطقه حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۸۸۸۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

حواد ملک لو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید مسئولان ارشد استان از مناطق زلزله زده خوی و روند کمک رسانی ها به مردم این منطقه، افزود: مرکز پخت غذای گرم در چند نقطه توسط گروه های ایجاد شده که روزانه هفت هزار پرس غذا توزیع می شود.

وی اضافه کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی با در دست گرفتن یک مجموعه گلخانه‌ای، محیطی امن و گرم را برای زلزله زدگان ایجاد کرده و نزدیک صد چادر بر پا کرده‌اند که برای ساکنان خدماتی از قبیل تغذیه، درمانی و مهد کودک و مشاوره ارایه می‌شود.

رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم آذربایجان شرقی در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از روند امدادرسانی گفت: نیازمندی‌های مردم به صورت دقیق احصا می شود تا توزیع کمک‌های مردمی هدفمند شود.

محسن ایرانزاد افزود: هلال احمر استان خدمات خوبی ارائه داده است و سپاه نیز همراهی خوبی داشته و گروه های جهادی در روستاها خدمات خوبی ارائه می دهند.

روز گذشته حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، عابدین خرّم و سردار عباسقلیزاده از اردوگاه و بیمارستان صحرایی هلال احمر در خوی بازدید کرده و به گفتگو با مردم زلزله زده و امدادگران پرداختند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار