خبرهای داغ:
استاندار همدان:

بیش از ۵۹ واحد راکد در استان همدان احیاء شده است

همدان-استاندار همدان گفت: حوزه گردشگری و صنعت برای دولت در اولویت بوده و اقدامات بزرگی انجام شده است بیش از ۵۹ مورد واحد راکد احیا و به چرخه تولید بازگشته است.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۸۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاح کارخانه تولید لوله تک‌جداره پلی اتیلن و شلنگ نخ‌دار شهرستان نهاوند، اظهار کرد: برخی از روی غفلت و عمد سعی می‌کنند تا در اقدامات دولت شبهه ایجاد کنند و شبهه افکنی یکی از ابزار‌هایی است که دشمن قصد دارد از طریق آن مردم ایران اسلامی را مایوس کند.

وی گفت: ۹۵۶ پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است و این در حالی است که برخی این پروژه‌ها و میزان اشتغال‌زایی آن‌ها را با ایجاد شبهه زیر سوال می‌برند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید با تمام توان در راستای امید آفرینی مردم تلاش کنیم، بیان کرد: اخیراً مقام معظم رهبری گواهی دادند که دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حال تلاش و خدمت به مردم است.

وی افزود: مدیران استانی باید تلاش‌ها و خدمات دولت سیزدهم را تبیین کنند تا مردم از آن‌ها اطلاع پیدا کنند.

قاسمی فرزاد گفت: مجموعه اداره کل صمت تلاش‌های زیادی برای توسعه صنعت و به چرخه تولید بازگرداندن صنایع تعطیل شده انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز شهرک‌های صنعتی استان در حال تکمیل شدن است و مجموعه مدیریتی در تلاش است که آن را بیش از پیش توسعه دهد.

استاندار همدان تصریح کرد: برکات این نظام در گذشت زمان برای مردم در گذر زمان بیشتر و اثربخشی آن هم افزوده می‌شود که تحولات خاصی را به دنبال داشته است.

وی گفت: دولت سیزدهم با وجود همه فشارها و بدهی‌ها و ویرانی‌هایی که دولت سیزدهم میراث دار آن شده است، اما دست از کار نکشید و ناامید نشد.

قاسمی فرزاد افزود: حوزه گردشگری و صنعت برای دولت در اولویت بوده و اقدامات بزرگی انجام شده است بیش از ۵۹ مورد واحد راکد احیا و به چرخه تولید بازگشته که پلی اتیلن یکی از این موارد است که امروز پس از ۱۰ سال تعطیلی مجدد شروع بکار و فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار