خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار:

رویکرد اصلی هلال احمر خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات است

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: رویکرد اصلی ما خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات است.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
رویکرد اصلی هلال احمر خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجاد پورعرب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بهار ضمن تقدیر از حضور مسئولان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم  و ارباب رجوع وظیفه ما است و از هیچ تلاشی برای مردم و مجموعه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه تاب‌آوری جامعه در بحث امدادرسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی باید برای شهرستان تلاش کنیم، افزود: یکی از مهمترین کارهایی که نیاز مبرم به یاری مسئولین داریم ایجاد و ساخت انبار امدادی جمعیت هلال احمر برای بحران است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با اشاره به اینکه رویکرد اصلی ما خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات است، تصریح کرد: همچنان مستمر در بحث دارویی و حمایتی با توجه به فراخور بودجه و سقف‌های حمایتی جمعیت کمک می‌کنیم و پیگیر انبار امدادی شهرستان بهار خواهیم بود چراکه نیازمند زمین برای انبار هستیم و به مشورت اعتقاد داریم و نیازمند همراهی همه مسئولان هستیم.

اعضای شورای شهر نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با تشکر از خدمات این ارگان در بحران‌ها و مقاطع مختلف، به تعامل سازنده شورای شهر و جمعیت مردم نهاد هلال احمر تاکید کردند و گفتند کمک رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه فقط با تعامل نهادها و مسئولین شهرستان به نتیجه خواهد رسید.

همچنین در این دیدار در مورد تسهیلات درمانی و دارویی سازمان هلال احمر برای بیماران صعب العلاج و فعالیت‌های محرومیت زدایی و خدمات مردمی صحبت شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار