خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی خبر داد

برگزاری ۴۰۰ برنامه طی دهه فجر توسط مجموعه بسیج ناحیه همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص و۴۰۰ برنامه محله محور، مدرسه محور و قشری در تمام سطوح سنی در ایام الله دهه فجر توسط مجموعه بسیج ناحیه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
برگزاری ۴۰۰ برنامه طی دهه فجر توسط مجموعه بسیج ناحیه همدان

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به تقارن این ایام با ماه رجب، و شعار محوری دهه فجر امسال با عنوان «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار»، با رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و امیدآفرینی بتوانیم فجر علوی و به یاد ماندنی را مانند سال‌های گذشته ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر، یادآور غلبه اراده پولادین مردان و زنان ایران اسلامی بر کاخ‌های زر و تزویر است، افزود: در این دهه مبارک  فصلی نو در تاریخ معاصر گشوده شد و مصداقی تام و عینی از بیعت امام و امت به ظهور رسید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: رهبری نهضت و تبعیت مردم برای خدا بود و به سبب این معرفت و شناخت و با انفجار نور انقلاب، یک الگوی کارآمد از نظام مردم‌سالاری دینی بر مبنای کرامت اسلامی و انسانی بر دنیا عرضه شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی خط بطلانی برمکاتب دست ساز بشری است و با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» فریاد آزادی خواهان در اعماق تاریخ را تحقق بخشیده و حکومت اسلام و تشیع را به ارمغان آورده است.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با ماه ریزش رحمت خدا، ماه رجب و میلاد امام علی (ع) عنوان کرد: امید است با بهره‌گیری از این فرصت، آرمان‌های انقلاب مورد مداقه بیشتر قرار گیرد و با عمل به تکالیف «جهاد تبیین و جهاد خدمت» صحنه‌ای از «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» بازخوانی شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام تصریح کرد: بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه محله محور، مدرسه محور و قشری و با توجه به نیازهای روز جامعه در تمام سطوح سنی در ایام الله دهه فجر توسط مجموعه بسیج ناحیه همدان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر امسال برگزاری پویش تولیدات در فضای مجازی، رژه موتوری بسیجیان، اردوی راهیان پیشرفت، برپایی غرفه‌های نشاط و شادی، ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌های فرهنگی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری، کرسی آزاد اندیشی و رزمایش مومنانه، میز خدمت، اردوهای جهادی، جشن ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

حسینی با بیان اینکه اعتکاف یعنی اینکه زمانی را از دنیا جدا شویم و با خدا ارتباط برقرار کنیم تا پلیدی‌ها و زشتی‌ها را بزداییم، افزود: به همین مناسبت تعدادی از بسیجیان نیز در مراسم اعتکاف حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه همدان برگزاری اردوهای راهیان نور، روایتگری انقلاب، ضبط و ثبت خاطرات پیشکسوتان انقلاب، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، نورافشانی، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی، آزادی زندانیان غیرعمد و یادواره‌های شهدا در سطوح محلی، مسجدی و خانگی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امید است در این ایام با انجام برنامه‌های شاد و متنوع بتوانیم دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نوجوان تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار