خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان:

اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین است

همدان-فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۵۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

اعظم اجاق‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم، اظهار کرد: دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا و رعایت برخی مسائل اردوی راهیان نور دانش آموزی برگزار نشد اما امسال با کاهش این بیماری در کشور دانش آموزان مدارس دخترانه ناحیه ۲ همدان در قالب ۶ اتوبوس در این آئین حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می‌شوند،  گفت: دانش آموزان با حضور در یادمان‌های شهدا از آن‌ها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان همدان با اشاره به نقش فرهنگی و تربیتی اردوهای راهیان نور بر دانش آموزان عنوان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان اعزامی در مدت سه روز در مناطق عملیاتی و یادمان‌های اروند، شلمچه، کربلای چهار و فتح المبین حضور یافته و از این اردوی فرهنگی تربیتی استفاده خواهند کرد، خاطرنشان کرد: راویان دفاع مقدس در این ۳ روز دانش آموزان را همراهی می‌کنند و رشادت‌های شهدا و رزمندگان را برای ایشان روایت می کنند.

اتتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار