فرمانده سپاه بستان آباد:

ایستادگی و مقاومت عامل تداوم 44 سالگی انقلاب اسلامی است

تبریز- فرمانده سپاه بستان آباد، ایستادگی و مقاومت بر سر آرمان های انقلاب اسلامی را که مورد تاکید امام راحل (ره) بود عامل تداوم 44 سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۷۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیابی در یادواره شهدای دانش آموزی بستان آباد ضمن قدردانی از رشادت ها و دلاور مردی های دانش آموزان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وظیفه دانش آموزان در این برهه از تاریخ انقلاب را بسیار سرنوشت ساز عنوان و بر تلاش و مجاهدت دانش آموزان در عرصه های علمی و فرهنگی تاکید کرد.
وی استقلال، عزت و شرف ملت ایران اسلامی با دوران طاغوت را غیر قابل قابل مقایسه دانسته و با بیان اینکه در دوران پهلوی به ایرانی ها بر اساس قانون کاپیتولاسیون هیچ ارزش و احترامی قائل نبودند نشانه ای از نوکری شاه برای آمریکایی ها بود، اظهار کرد: دانش آموزان در مقابل هجمه های رسانه ای دشمن به مطالعه تاریخ بپردازند.
وی ساخت زندان های مخوف و شکنجه نیروهای انقلاب را در جهت تحقیر ملت ایران در دوران طاغوت برای به نتیجه نرسیدن انقلاب اسلامی دانست که به مدد الهی و امداد های غیبی تمامی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید که امروز خاری در چشم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار