برگزاری کارگاه توجیهی مسلحین و گشت های محله محور در مهرستان

به مناسبت گرامیداشت اولین روز از دهه مبارک فجر، کارگاه توجیهی قضایی ضابطین بسیجی توسط رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان آقای هادی سجادی درسالن صالحین ناحیه سپاه مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به نقش این گشت‌ها در ایجاد و ارتقای امنیت محله اظهار داشت: گشت‌های رضویون منشأ آثار و خدمات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضویون،شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها میکنند،از آنان به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و گفت: مردم باید از خدمات و زحمات آنان آگاه باشند و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با عنوان اینکه مردم،بسیجی و حامی بسیج هستند، افزود: نباید به افراد فریب خورده و قاچاقچی اجازه داد تا امنیت مردم را از بین برند.

هادی نجاری رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان باتوجه به نقش مهم گشت های رضویون به نحوه استفاده درست از سلاح،ایست و بازرسی و... پرداخت و گفت:در گشت زنی های شبانه باید اصول امنیتی و حقوق قانونی مردم رعایت شود و برای انجام هرکاری باید سلسله مراتب را مدنظرقراردهند.

وی در ادامه افزود: در ایست وبازرسی باید اصول رعایت شود و باید این موضوع که همیشه افراد بیگناه هستند مگرخلافش ثابت شود مدنظرقرارگیرد.نباید حقوق افراد را نادیدگرفت،باید اصول بازرسی ازماشین و افراد توسط مربیان متخصص به بسیجیان آموخته شود تا ازاتفاقات بعدی جلوگیری شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار