مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد

افتتاح ۱۵ طرح اقتصادی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از افتتاح ۱۵ طرح اقتصادی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمشید امیدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: برگزاری ۴۵ رویداد ورزشی در جامعه کار و تلاش استان با حضور ۷۰۰۰ نفر از وزرشکاران کارگر از جمله برنامه های این اداره در این ایام است.

وی افزود: برگزاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر در بیش از ۱۰ رشته ورزشی برای بیش از ۲۰۰۰ نفر، برگزاری مسابقات پرورش اندام کارگران کشور با حضور ۳۰۰ نفر از کارگران کشور به میزبانی استان مرکزی در شهرستان محلات، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان دستگاه های تابعه وزارت متبوع همزمان با سراسر کشور یادواره شهید پهلوان "ابراهیم هادی" و برگزاری دوره های آموزشی و همایش آموزشی پیشگیری از اعتیاد را می توان از دیگر برنامه ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: نمایشگاه عکس با ۱۴ اثر از راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال های گذشته شهرستان اراک در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی برپا می شود.

امیدی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام به ابراهیم»، تقدیر از کارگران آرامستان اراک، گلباران مزار مطهر شهدا، نواختن زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه کارخانجات شهرستان اراک، اداره کل و دستگاه های تابعه و بسیج کارگری، آذین بندی سردر ورودی ساختمان های ادارات و مجموعه ورزشی کارگران، ساختمان های اداره کل و دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان از دیگر برنامه های این دهه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار