فرماندار تفرش خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی 63 پروژه عمرانی و اقتصادی در تفرش

فرماندار تفرش از افتتاح و کلنگ زنی 63 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۷۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

محمدرضا رضایی، فرماندار شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ با بیان اینکه نقش مهم رسانه امیدآفرینی و پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: نگاه تأکیدی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، جوانان و امیدآفرینی برای آینده کشور بوده که دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند توسط رسانه‌ ها است.

وی افزود: دشمن همه امکانات خود را برای براندازی نظام اسلامی و ناامید کردن جوانان به میدان آورده است و در تلاش است یأس و ناامیدی را برای جوانان ما مجسم کنند، لذا می طلبد همه به تناسب وظیفه و رسالتی که داریم، انجام وظیفه کنیم.

فرماندار تفرش با اشاره به اینکه می توان بسیاری از طرح ها و پروژه ها را که امروز در حال افتتاح و بهره برداری است را به نسل جوان اطلاع رسانی کرد، گفت: امسال دهه فجر متفاوت ‌تر از سال‌ های گذشته است؛ دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده و رسانه‌ ها در خط مقدم قرار دارند و باید با تمام ظرفیت برای اطلاع رسانی و گفتن وقایع و حقایق اهتمام ورزند.

رضایی از اجرای 132عنوان برنامه در دهه فجر شهرستان تفرش خبر داد و تصریح کرد: تعداد 63 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان انجام خواهد شد که برای 555 نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کلنگ زنی 3 پروژه عمرانی، اجرای 14 برنامه بصیرتی و روشنگری با رویکرد جهاد تبیین، دیدار با خانواده شهدا، احداث مسکن محرومین روستایی و کلنگ زنی مسکن ملی شهرستان، زیرسازی آسفالت روستاها، گازرسانی به روستای فرسمانه با اعتبار 5 میلیارد، مرمت امامزاده محمد«ع»، لایروبی قنوات، اجرای سیستم روشنایی گردنه گیان و نقره کمر، آسفالت روکش گردنه نقره کمر، افتتاح و روکش محور جلایر فرسمانه با اعتبار 10 میلیارد، کلنگ زنی ساختمان های بنیاد شهید و تآمین اجتماعی، بهسازی معابر تعدادی از روستا، افتتاح نمازخانه انتظامی و خانه رزمی، افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر و ... از مهم ترین پروژه های اجرایی در این ایام هستند.

فرماندار تفرش خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم، دولتی از متن جامعه است و اطلاع‌ رسانی اقداماتی که انجام می‌ شود موجب افزایش امید در بین مردم خواهد بود چراکه مردم می‌ بینند دولت در میدان عملی پیگیر حل مشکلات و خدمت‌ رسانی به آنها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار