خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان رامیان:

برنامه های ایام دهه مبارک فجر باید باشکوه و مردمی برگزار شود

دکتر احمد محلمانی گفت: دهه فجر عید فطر برای ملت ایران بود که از روزهای سخت سکوت فارغ شدند.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۸۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

برنامه های ایام دهه مبارک فجر باید باشکوه و مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ احمد محلمانی فرماندار رامیان در جلسه هماهنگی دهه فجربا حضورسرهنگ شاه حسینی و حجت الإسلام والمسلمین اسکندریان فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامیان ضمن اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در خصوص گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر عید فطر برای ملت ایران بود که از روزهای سخت سکوت فارغ شدند ، عید قربان بود چرا که اسماعیل هایشان را به قربانگاه بردند و عید غدیر بود چون با آمدن حضرت امام (ره) روز اتمام و اکمال نعمت ولایت در کشور ما بود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان اظهار داشت: برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید هر چه باشکوه‌تر و مردمی اجرا شود و باید همه آحاد مردم شریف شهرستان جهت بهتر برگزار شدن  برنامه های دهه فجر و راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن مشارکت فعال داشته باشند.

محلمانی درادامه به اجرای برنامه های این دهه و رزمایش الی بیت المقدس و گرامیداشت دهه حفاظت اطلاعات در سپاه، به همکاری کلیه دستگاههای شهرستان تاکید نمود.

در پایان سرهنگ پاسدار شاه حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به تشریح برنامه های گرامیداشت این ایام پرداخت و رزمایش الی بیت المقدس را یکی از مهمترین برنامه اجرایی از سوی ناحیه مقاومت سپاه رامیان دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها