معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان:

برای خدمت مقدس سربازی جایگزینی نمی توان یافت

سرهنگ مختاری گفت: شهید حاج قاسم عالیترین نشان نظامی یعنی ذوالفقار، که بعد از پیروزی بر داعش را کسب کرد اما در وصیتنامه خود،وصیت کرده است که برمزارم عنوان های دنیایی را ننویسید بلکه بنویسید سرباز .و این نشان از درک عمیق مفهوم این کلمه دارد.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علی مختاری معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان، در برنامه  فرهنگی، بصیرتی و سبک زندگی اسلامی با حضور کادر وظیفه سپاه سلمان در مرکز تابش زاهدان همزمان با گرامیداشت ماه رجب برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع و ارزشمند سرباز گفت: شاید کمتر شود برای خدمت سربازی جایگزین انتخاب کرد و شاهد این ادعا هم انتخاب به جا و زیبای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به عناوین و منصبهای ویژه شهید سلیمانی در طول خدمت در سپاه پاسداران افزود: سردار در پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آن ورود پیدا کرد و در لشکر ثارالله در طول ۸سال دفاع مقدس عملیات متعددی را فرماندهی کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه با بیان اینکه حاج قاسم کسی است که حتی بعد از شهادتش هم از فرماندهی کل قوا درجه و جایگاه گرفت و معظم له، از راه و شیوه شهید سلیمانی تحت عنوان مکتب حاج قاسم یاد کردکه باید درس آموخت و آن را ترویج داد، تصریح کرد: شهید حاج قاسم عالیترین نشان نظامی یعنی ذوالفقار، که بعد از پیروزی بر داعش را کسب کرد اما در وصیتنامه خود،وصیت کرده است که برمزارم عنوان های دنیایی را ننویسید بلکه بنویسید سرباز .و این نشان از درک عمیق مفهوم این کلمه دارد.

سرهنگ مختاری با اشاره به توجه مقام معظم رهبری(حفظه الله ) به سربازان خاطرنشان کرد: بسیاری از وکلا، وزرا، مدیران موفق، نمایندگان مجلس روزی در همین لباس، سرباز میهن بودند.

وی با تاکید به غنیمت شمردن، ایام سربازی یاد آور شد: اگر تذکر ، تشویق واحیانا تنبیهی برای سربازان، صورت می گیرد توصیه این است که در جهت اصلاح باشد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار