خبرهای داغ:
امام جمعه نطنز:

پارلمان اروپا از هوشیاری و زمان‌شناسی سپاه واهمه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی امام جمعه شهر نطنز در میعاد گاه نماز جمعه شهر نطنز گفت : دلیل اقدام پارلمان اروپا در تروریست نامیدن سپاه این ایت که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از سپاه عزیز ما ضربه خوردند و آن‌ها از هوشیاری، در میدان بودن و زمان‌شناسی سپاه واهمه دارند.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، حجت الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی امام جمعه شهر نطنز در میعاد گاه نماز جمعه شهر نطنز گفت : دلیل اقدام پارلمان اروپا در تروریست نامیدن سپاه این ایت که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از سپاه عزیز ما ضربه خوردند و آن‌ها از هوشیاری، در میدان بودن و زمان‌شناسی سپاه واهمه دارند.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اقدام خلاف قانون پارلمان اروپا در تروریست نامیدن سپاه اظهار کرد: تروریست اصلی امروز آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که دستشان به خون ملت‌های مظلوم آلوده است و بچه‌های سپاه و بسیج ارتش ما امروز از بمب شیمیایی این کشورها ناله می‌کنند و آرام نیستند.
وی افزود: پارلمان اروپا امروز با سپاه مقابله نمی‌کند بلکه دارد با ملت ایران مقابله می‌کند چون سپاه مساوی است با ملت غیور ایران و سپاه خط قرمز ملت ایران محسوب می‌شود.
یعقوبی تصریح کرد: دلیل این اقدام پارلمان اروپا این است که آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی از سپاه عزیز ما ضربه خوردند، آن‌ها از هوشیاری و در میدان بودن و زمان‌شناسی سپاه واهمه دارند و از هر طرف که خواستند به ایران ضربه بزنند هم در بُعد نظامی، دیپلماسی و در جنگ ترکیبی و اطلاعاتی با سد مستحکمی مانند سپاه مواجه شدند و در همه جنگ‌های خود شکست خوردند.
خطیب جمعه نطنز گفت: اروپا به خیال خودشان می‌خواستند سپاه را در چشم مردم تخریب کند، اما سپاه امنیت ما را حفظ کرده و می‌کند و سپاه ما عزت کشور و مایه پیشرفت و عظمت و اقتدار ملت ایران است و امنیت ما مرهون جان‌فشانی نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه و ارتش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها