امام جمعه گناباد تاکیدکرد:

تبیین دستاوردهای انقلاب، رویکرد برنامه های دهه فجر باشد

امام جمعه گناباد گفت: باید با رویکرد جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، خدمات نظام در بخش های مختلف در طول سال و از جمله دهه فجر برای مردم و جوانان و نوجوانان بیان شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۲۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف نظام جموری اسلامی اظهارکرد: باید در طول سال و دهه فجر علاوه بر حضور پرشور در صحنه، توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف به برکت این نظام همراه با آمار مقایسه ای قبل و بعد از پیروی انقلاب برای مردم و جوانان و نوجوانان بیان شود، تا جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی با اشاره به اهانت دشمنان و سرسپردگان آن ها در اهانت به پرچم ایران، مقدسات و ارزش های اسلامی و انقلابی و حجاب در اغتشاشات اخیر گفت: با بصیرت و شرکت گسترده مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی این ترفندهای معاندان نقش بر آب شد و بعد از این اغتشاشات آحاد مختلف مردم باید با استمرار بصیرت دینی و انقلابی بیش از پیش در صحنه و برنامه های دهه فجر حضور داشته باشند و حمایت خود را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اعلام کنند.

امام جمعه گناباد گفت: باید در برنامه های مساجد و هیات های مذهبی و بخش های فرهنگی و اجتماعی به تبیین خدمات نظام اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار