خبرهای داغ:
سردار استکی:

سپاه فرزند ملت و حافظ انقلاب است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان بدانند سپاه پاسداران، فرزندان راستین ملت و حافظ انقلاب اسلامی و منشا نیروهای مومن و مقاوم در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری در یازدهمین یادواره شهدای شهر گز برخوار اظهار داشت: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته به خوبی آموخته است که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند.

وی افزود: تحریم سپاه اقدام جدیدی نیست و این نیروی بزرگ و حافظ انقلاب اسلامی همواره زیر تیغ تحریم دشمنان بوده و به برکت همین تحریم‌ها رشد کرده و قد کشیده و بالیده است.

استکی عنوان کرد: تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد و آن‌ها نمی‌توانند هیچ ضربه‌ای به اقتدار ایران وارد کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امروز مفتخر هستیم که راه امام حسین (ع) در جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: دشمن در همه این سال‌ها به دنبال توطئه علیه ملت ایران بوده است. جنگ تحمیلی، فتنه‌های مختلف و آشوب‌ها از جمله این دسیسه‌هاست اما ملت ایران همواره با هوشیاری آن را خنثی کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که آن‌ها پیرو این نظام هستند و این برای دشمن بسیار سخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها