فرمانده سپاه ناحیه آشتیان:

اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه از روی کینه و شکست است

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان گفت: واقعیت این است که غربی‌ها در تمام طراحی‌هایشان در منطقه در سال های اخیر شکست خورده‌اند و عامل اصلی شکست آنان جمهوری اسلامی ایران و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۷۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ سرهنگ پاسدار محمود رضایی، فرمانده سپاه ناحیه آشتیان در جمع نیروهای وظیفه و رسمی ناحیه آشتیان درباره اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که آنها «سازمان‌های تروریستی» می نامند، گفت: غرب در اجرای سیاست های خود در منطقه متحمل شکست های سنگینی شده است، شکست فشار حداکثری آمریکایی ها از مؤلفه هایی دیگری است که باعث شده اروپایی ها چنین اقدامی را انجام دهند.

وی افزود: سپاه به عنوان بازوی نظام در مقابله با سیاست های فشار حداکثری، مورد غضب طرف مقابل بوده و هست؛ شکست داعش توسط سپاه و گفتمان مقاومت بر این آتش کینه افزود چراکه غربی‌ها در طرح تشکیل گروهک تروریستی داعش هم شکست خوردند و عامل اصلی شکست آنان جمهوری اسلامی ایران و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان تصریح کرد: سپاه پاسداران در ۴۳ سال گذشته همواره در برابر تروریست های خطرناکی از جمله منافقین، کومله، دموکرات و داعش ایستاده و مبارزه کرده است.

سرهنگ رضایی بیان داشت: بی شک آنچه در صحنه در حال رخ دادن است، یک جنگ ادراکی است در جنگ ادراکی کسی می تواند موفق باشد که بتواند محاسبات طرف مقابل را بخواند، مرعوب محاسبات او نشود و بتواند درست و صحیح محاسبه گری و اقدام نماید.
وی افزود: اروپایی ها بعد از پایان یافتن اغتشاشات و بازگشت احتمالی به مذاکرات نیازمند دست پُر هستند و به موضوعات این چنینی به چشم ابزار چانه زنی نگاه می کنند؛ به طور قطع این اقدام پارلمان اتحادیه اروپا حتی اگر با همراهی دولت های اروپایی هم مواجه شود، هیچ خلل و آسیبی به ملت بزرگ ایران و فرزندان انقلابی و جان فدای این ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد نخواهد کرد‌.

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان خاطرنشان کرد: استوارتر از هر زمان پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده و دشمنان بدانند که ایران قوی‌تر از آن است که با این اعمال آرامش و امنیتش خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها