فرمانده ناحیه شهرستان بوشهر

تروریست‌های واقعی آن‌هایی هستند که کشور‌های جهان را به آتش کشیدند

فرمانده ناحیه شهرستان بوشهر در آیین تقدیر از بسیجیان نمونه بوشهری با اشاره به تلاش غرب جهت ایجاد چالش‌های سیاسی برای ایران گفت: تروریست‌های واقعی آن‌هایی هستند که کشور‌های جهان را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۱۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی با بیان این مطلب که عامل به آتش کشیده شدن سوریه، عراق و یمن استکبار جهانی است، اذعان کرد: ایران کشوری است که برای نجات مردم این کشور‌ها و حمایت از مستضعفین جهان تلاش کرده است.

وی افزود:. آمریکا و استکبار جهانی هر چه قدر در عرصه رسانه‌ای تلاش کنند تا چهره ایران را سیاه جلوه دهند باز هم مظلومان و مستضعفان جهان این را می‌دانند که ایران حامی مستضعفان است و به گفته خودشان ایران تا تاج عزت را بر سر کشور‌های مستضعف نگذارد، از پا نخواهد نشست.

شهابی ضمن اشاره به جنگ ترکیبی غرب علیه ایران گفت: هدف جنگ ترکیبی این است که استکبار به جهان بگوید نظام جمهوری اسلامی ایران نظام کارامدی نیست و در جهان الگوی موفقی نخواهد بود.

او گفت: الحمد الله با همه این اتفاقات ما در تراز‌های اول جهانی قرار گرفته ایم. در بحث تکنولوژی هسته ای، نانو، موشک‌های نقطه زن و... جزء برترین‌های جهانیم. به عنوان مثال تکنولوژی موشک هایپرسونیک تنها در دست پنج کشور جهان است که ایران یکی از این پنج کشور می باشد.

این فرمانده خاطر نشان کرد: هر چند در بعضی عرصه‌ها به علت خیانت‌ها و ناکار آمدی‌ها عقب مانده ایم، ولی نسبت به پیشرفت غرب شتاب بیشتری داشته ایم و این خود نشان از کارآمدی این نظام دارد.

وی افزود: این سخن رهبر معظم انقلاب که فرموند هر کس از قطار انقلاب پیاده شود ضرر کرده است بدین معنا است که این قطار به ایستگاه آخر خواهد رسید و به فضل الهی آینده این انقلاب به دست شما جوانان، آینده‌ای روشن خواهد بود.

/ انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار