خبرهای داغ:
گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) برگزار کرد:

برگزاری مراسم جشن خانوادگی همراه با برنامه های فرهنگی شاد ومفرح

به مناسبت ولادت با سعادت مادرسادات حضرت زهرا (سلام الله علیها) روز مادر و فرا رسیدن ایام ماه رجب مراسم جشنی همراه با برنامه های شاد ومفرح با حضور خانواده های رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین،خانواده شهدا، فرمانده و جانشین لشکر14امام حسین(علیه السلام) در یکی از سالن های آمفی تاترشهرداری خیابان آتشگاه اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۱۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) ، به مناسبت ولادت با سعادت مادرسادات حضرت زهرا (سلام الله علیها) روز مادر و فرا رسیدن ایام ماه رجب مراسم جشنی همراه با برنامه های شاد ومفرح با حضور خانواده های رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین، خانواده شهدا، فرمانده و جانشین لشکر14امام حسین(علیه السلام)  در یکی از سالن های آمفی تاترشهرداری خیابان آتشگاه اصفهان برگزار شد.

فرمانده گردان یکم فاتحین با اعالم این خبر گفت: در این مراسم که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) وایام ماه رجب برگزار شد، از خانواده های رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین و هم چنین حضور دو خانواده شهید امید اکبری و سجاد مرادی این مجلس را نورانی و منور تر ساخت .

این فرمانده در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، در ابتدا مسابقه ای شاد و مفرح برای کودکان و فرزندان رزمندگان و بسجیان انجام شد که با استقبال گرم عزیزان حاضر بخصوص کودکان و نوجوانان همراه بود، همچنین گروه سرود امید، با اجرای زیبا برای حاضرین در مراسم بصورت زنده برنامه هایی را اجرا نمود.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: فرمانده  محترم لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) ، و جانشین لشکر هم با حضور گرم خود در این مراسم شرکت داشتند، در طول برنامه فرمانده لشکر با سخنان خود ضمن تشکر وخیر مقدم از رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین و خانواده هایشان مطالبی را عنوان نمود.

در پایان از رزمندگان و بسیجیان نمونه گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) با حضور فرمانده لشکر14 امام حسین (علیه السلام) ، پدر شهید مدافع امنیت امید اکبری تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار